divendres, 22 d’abril del 2011

Pujada tot sol a Mare de Deu del Mont.

Nois acabo d'arribar a casa, amb molta pena (Buaaa, estic plorant, però no de dolor, sinó per haver sortit solet).
Tenia ganes d'anar amb bici i m'he aixecat aviat; a les 08:45 he sortit de casa direcció a Pols, Navata, per pista, i a partir d'aquí ja per asfalt fins a Lladó, Cabanelles i La Mare de Déu del Mont.
Parada obligada a Sant Llorenç de Sous per no fer foto, ja que m'he deixat la bateria de la càmera a casa, però he aprofitat per fer una petita mossegada i a pujar toca fins a dalt, el tros més complicat.
Un cop a dalt i a causa del mal temps no he estat molta estona parat, he fet una foto amb el mòbil a la bici i a l'estàtua de Jacint Verdaguer. M'he abrigat i cap a caseta, per el mateix camí per on he vingut.
El que he dit, molt trist i plorant, ja que pujar tot sol és un pal, però estic content amb el temps invertit i les sensacions positives de la excursió.
Fins a la propera sortida traïdors.
Ah, m'oblidaba el track: wikiloc.com, i també el IBP: 88AC

pepshicola.


2 comentaris:

  1. Ja us vaig dir que no podia fins dilluns , avui he anat a fer la suada d’Agullana 21 qm per muntanya, corrien/caminant 2 hores 50 minuts, i diumenge la marxa de la tramuntana Vilabertran 14 qm , però tal com vaig dir, dilluns estic lliure

    ResponElimina
  2. Avui hem tingut un compromís, però he pensat amb tu ja que mirava el temps i quan ha començat a ploure he suposat ja eres a casa.
    Dilluns també estic lliure, però Marià tants km, ja ens aguantaras? ;D

    ResponElimina

Benvinguts a Pollistrol Bikers.
Pots deixar el teu comentari o demanda i si podem/volem et contestarem.
Gracies per comentar i si no estas inscrit no oblidis de deixar el nom , enllaç o email.