dimarts, 10 de gener del 2012





Feia fred a Camprodon, però amb els 5º van ser dissimulats amb molt d’entusiasme i cafè
amb llet ( o rom segons els cas). Disposats a participar a la St Silvestre del
dia 31 de desembre de 2011 tothom estava segur de les seves possibilitats, per això
jo vaig decidir disfressar-me de dimoni a veure si no cantava tant el meu estat
físic. El jovent, David, Oscar i Bernat ho van donar tot fent molt bones
posicions. L’Arnau força mes assenyat es va distreure amb les diverses pubilles
del recorregut acabant fent la xerrada (i escaqueiant-se de la cursa) amb
alguna “xati”, la Beth i en Marià van fer bon paper entrant alhora a la meta,
tothom clamava per que els hi donessin el premi a la parella mes ben avinguda a
la cursa tot i que jo també faig fer parella amb el guanyador de la millor
disfressa, Iñaki Urdangarin que tothom deia que s’hi assemblava mes al cobrador
del frac.
Tot plegat molt divertit i es va fer curt els 3,7 km de
cursa. El que no es va fer curt van ser les meves agulletes.
L’any vinent anirem mes ven entrenats i amb disfresses de
qualitat, hem de donar la campanada als del club d’esquí de Camprodon.


1 comentari:

  1. Si que feia fred, tots tapats i arrodits..., però el que compte és el que vareu disfrutar.

    ResponElimina

Benvinguts a Pollistrol Bikers.
Pots deixar el teu comentari o demanda i si podem/volem et contestarem.
Gracies per comentar i si no estas inscrit no oblidis de deixar el nom , enllaç o email.